Regulamin

Informacje ogólne

  1. Rezerwacje można dokonywać wyłącznie telefonicznie, przez e-maila lub system rezerwacji online dostępny na stronie.
  2. Gwarancją rezerwacji jest wpłata ustalonego zadatku.
  3. Po wykonaniu rezerwacji Gość zobowiązany jest do wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości całego pobytu.
  4. Zadatek jest zwracany w przypadku odwołania rezerwacji na 30 dni przed planowanym przyjazdem (dotyczy Świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra, Wielkanocy) w przypadku innych terminów obowiązuje okres 14 dni.
  5. Opłatę za cały okres deklarowanego pobytu należy uregulować jednorazowo w dniu przyjazdu. Rozliczenie następuje w gotówce. W przypadku skrócenia pobytu kwota nie podlega zwrotowi.
  6. Cena nie obejmuje ubezpieczenia.
  7. Rezerwacje online obsługiwane są przez system rezerwacyjny Hotres.
  8. Obsługiwane metody płatności: Płatność gotówką, Przelew tradycyjny, Szybki przelew - przelewy24. W przypadku wyboru formy płatności Przelewy 24 płatność obsługiwana jest przez operatora – DialCom24 Sp. z o.o. , ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań
  9. Po złożeniu rezerwacji online, Gość otrzymuje wiadomość e-mail z załączonym linkiem do płatności online (płatności24) oraz numerem konta, na które należy przelać pieniądze (przelew tradycyjny).
  10. Właściciel zastrzega sobie prawo pobrania kaucji.
  11. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia.
  12. Cisza nocna obowiązuje od 22:00 – 06:00.
  13. Doba rozpoczyna się w dniu przyjazdu o godzinie 16:00 a w dniu wyjazdu kończy się o godzinie 10:00.
  14. Zakwaterowanie i wykwaterowanie odbywa się w obecności Wynajmującego. Prosimy o wcześniejsze zgłaszanie właścicielowi godziny przyjazdu i wyjazdu.
  15. Goście zobowiązani są w szczególności do:
    - utrzymania we własnym zakresie porządku i czystości w pomieszczeniach,
    - korzystania z urządzeń znajdujących się w obiekcie w sposób niepowodujący uszkodzeń ani pogorszenia ich stanu.
  16. Goście ponoszą odpowiedzialność majątkową w razie powstania jakichkolwiek szkód oraz w przypadku zaginięcia wszelkich przedmiotów. Za zgubiony klucz Gość zostanie obciążony kwotą 50 zł.
  17. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia jak również zabronione jest CAŁKOWITE PALENIE TYTONIU ORAZ INNYCH UŻYWEK ZAPACHOWYCH i używanie ognia otwartego (Kara wynosi każdorazowo 500 PLN).
  18. Za wszystkie rzeczy osobiste znajdujące się w obiekcie odpowiadają wynajmujący Goście. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju będą odesłane na adres wskazany przez Gościa oraz na jego koszt.
  19. W związku z ponoszeniem przez opiekunów odpowiedzialności za bezpieczeństwo i za wszelkie skutki działań swoich dzieci, właściciel obiektu zwraca się z prośbą o wzmożoną opiekę nad nimi. Za bezpieczeństwo dzieci przebywających na terenie obiektu odpowiedzialność ponoszą opiekunowie.
  20. W razie ciężkiego naruszenia postanowień Regulaminu, Wynajmujący uprawniony jest do jednostronnego skrócenia okresu pobytu Gości i nakazaniu niezwłocznego opuszczenia Domku.
  21. W przypadku skrócenia pobytu na zasadach określonych w w/w punkcie, opłata za pobyt nie podlega zwrotowi.
  22. Rozpoczęcie pobytu jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Gościa.

Procedura składania i rozpatrywania reklamacji

  1. Na potrzeby niniejszej procedury za „Klienta” uważa się konsumenta w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) korzystającego z usług świadczonych przez Willę Dunajec, składającego Reklamację.
  2. Na potrzeby niniejszej procedury za „Reklamację” uznaje się oświadczenie Klienta złożone w formie pisemnej lub przesłane pocztą elektroniczną (niezależnie od nazwy / tytułu pisma) skierowane do Willi Dunajec, które dotyczy naruszenia praw Klienta powstałego w związku z korzystaniem z usług oferowanych przez Willę Dunajec. Reklamacja powinna zawierać dane pozwalające na jednoznaczną identyfikację Klienta, jak również dane umożliwiające kontakt z Klientem oraz przedmiot Reklamacji (dokładny opis zastrzeżeń Klienta).
  3. Reklamacje w formie pisemnej należy wysłać na adres: Willa Dunajec ul. Piłsudskiego 11, 34-325 Biały Dunajec bądź złożyć w recepcji Willa Dunajec. Reklamacje w formie elektronicznej należy wysyłać na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  4. Klient powinien zgłosić Reklamację możliwie niezwłocznie po uzyskaniu informacji o zaistnieniu okoliczności budzących zastrzeżenia, w celu rzetelnego i efektywnego rozpatrzenia Reklamacji.
  5. Willa Dunajec po otrzymaniu Reklamacji podejmie działania mające na celu rozpatrzenie Reklamacji. Upoważniony pracownik ma prawo skontaktować się z Klientem w przypadkach wymagających dokonania ustalenia stanu faktycznego z udziałem Klienta bądź uzyskania dodatkowych informacji niezbędnych do właściwego rozpatrzenia Reklamacji.
  6. Reklamacje załatwiane są w formie pisemnej (lub w formie wiadomości e-mail w odpowiedzi na tak przesłaną Reklamację).
  7. Odpowiedź na Reklamację zawierać będzie:
    1. uzasadnienie faktyczne i prawne, chyba że nie wymaga tego charakter podniesionych zarzutów,
    2. informację na temat zgłoszonego problemu ze wskazaniem odpowiednich fragmentów umowy bądź przepisów obowiązujących na terenie obiektu, chyba że nie wymaga tego charakter podnoszonych zarzutów,
    3. wskazanie osoby udzielającej odpowiedzi.
  8. Udzielenie odpowiedzi na Reklamację zgłoszoną przez Klienta powinno nastąpić w możliwie krótkim terminie, nie dłuższym jednak niż 14 dni od wpływu Reklamacji.
  9. Decyzja o wypłaceniu Klientowi rekompensaty lub dokonaniu zwrotu środków musi zawsze uzyskać akceptację właściciela Willi Dunajec.
  10. Realizacja wypłaty roszczenia finansowego lub innej rekompensaty na rzecz Klienta następuje niezwłocznie, jednak nie później niż 30 dni od daty uznania Reklamacji, na podstawie decyzji właściciela Willi Dunajec.
  11. Klient zachowuje prawo wystąpienia z powództwem dotyczącym Reklamacji do sądu powszechnego, stosownie do obowiązujących przepisów prawa.

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:

Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest "Willa Dunajec", NIP: 7361056729, Janina Wiercioch ul. Piłsudskiego 11 Biały Dunajec 34-325

Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl

Dane osobowe

  1. Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
  2. Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
  3. Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji.

    Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail
  4. Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku.

Zobowiązania Administratora

  1. Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
  2. Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak: systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
  3. Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.

Zobowiązania Hotres.pl

  1. Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
  2. Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
  3. Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
  4. W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:

    - szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
    - ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
    - zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
    - regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.

Postanowienia końcowe

Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:

  1. konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
  2. konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
  3. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl;

Opinie naszych gości

  • Katarzyna K.

    Miejsce gdzie można dobrze odpocząć i zjeść domowe jedzenie. Gospodyni miła i troskliwa. Polecam!

  • Katarzyna Z.

    Właśnie wróciłam i jak zawsze bardzo zadowolona. U Janiny jest super. Janina to super gaździno no i to jedzenie - pychota!!!

  • Andżelika K.

    Jak to u Janeczki zawsze jest wesoło i nie ma czasu na nudę

  • Agata S.

    Bardzo rodzinna i miła atmosfera. Jedzonko przepyszne, pokoje wygodne, tanio. Polecamy!